Gru 23

Kolportaż gazetek promocyjnych

Kiedyś, żeby zapewnić klientowi dostęp do wiedzy o aktualnej promocji w danym sklepie wykorzystywano jedynie plakaty reklamowe. O promocjach i przecenach informowały też reklamy telewizyjne. Jakiś czas temu wprowadzono na rynek kolejny produkt reklamowy. Takim są gazetki promocyjne. Kiedy zaczęto je drukować, to dostępne były one sklepach, ale nie tylko ich dystrybucją zajmowały się też wybrane osoby. Ich zadanie polegało na tym, żeby RTV AGD gazetka dotarła do wszystkich osób, jakie mieszkają na danym obszarze. Zazwyczaj tacy dystrybutorzy działali lokalnie i dostawali do obsługi określone miasto lub jego okolice. Żeby taki kolportaż przebiegał sprawnie, zatrudniano w tym celu osoby, które takie gazetki roznosiły.

Tak dystrybucja odbywa się i obecnie, jednak nie każdy korzysta z takich gazetek. Wielu ludzi przegląda je w Internecie, bo tak jest im wygodniej. Są i tacy, którzy mimo dostępu do sieci wolą gazetki w wersji papierowej. Jeśli taką mają, to mogą sobie w niej pozaznaczać te produkty, które ich interesują i wtedy odnajdywanie ich podczas zakupów jest łatwiejsze. Tak się postępuje w przypadku gazetek z artykułami spożywczymi. Jeśli w takich pojawiają się blendery i inne urządzenia AGD, to ich objętość jest zwykle dużo mniejsza i dlatego nie trzeba zaznaczać w nich tego, co chciałoby się obejrzeć. Na internetowe wersje gazetek promocyjnych skazane są te osoby, które mieszkają zbyt daleko od miasta. Do nich papierowe wersje gazetek nie docierają, bo ich dystrybucja nie jest opłacalna na tak dalekie odległości.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.